Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Premium Member RyanFemale/United States Groups :iconfhawkefenris: FHawkeFenris
 
Recent Activity
Deviant for 3 Years
47 Month Premium Membership
Statistics 1,330 Deviations 18,594 Comments 18,137 Pageviews

Newest Deviations

Random Favourites

Ok, just to see if anyone has changed their mind.. what story do you want an update for? 

67%
8 deviants said Origins
8%
1 deviant said DA2- if done it would be a mini thing
8%
1 deviant said Modern Day
8%
1 deviant said lblander's story
8%
1 deviant said Sacrifice
0%
No deviants said Amaya Hawke
0%
No deviants said Breaking Point

Groups

Activity


100 truths

Journal Entry: Thu Dec 18, 2014, 9:30 PM
I got tagged by :iconlblander: so I thought I'd go ahead and do this.

001. Real name → Ryan
002. Nickname → Ry, Tootie
003. Status → Single
004. Zodiac sign → Capricorn/Aquarius
005. Male or female → female 
006. Primary School → AES
007. Middle School → AMS
008. Secondary School→ AHS
009. Smart → Brilliant DUH!!!! ha ha ha ha
010. Hair colour → brown
011. Long or short → Long
012. Loud or Quiet → Both... 
013. Sweats or Jeans → Pajamas... Whatever I grab
014. Phone or Camera → phone I guess.. idk
015. Health freak → NOPE
016. Drink or Smoke? → booze
017. Do you have a crush on someone? → sometimes
018. Eat or Drink → be merry... 
019. Piercings → Ears but I don't wear them as much. 
020. Tattoos - If I ever decide what or where I would get one I would

FIRSTS:
023. First piercing → before they got the close up guns... yeah I'm old
024. First best friends → First best friend? Ronake
025. First award → As if I remember that..
026. First crush → Ummmmm idk Jacob or Ryan? Idk
027. First pet → Had a pet dog Penny I believe
028. First big vacation → Florida (and only)
030. First big birthday — 1 right?

CURRENTLY:
049. Eating → rice....
050. Drinking → Barq's Root Beer
052. I'm about to → work on a one-shot or sleep... 
053. Listening to → Whore by In This Moment
054. Plans for today → Take my ex out as a thank you... then work...
055. Waiting for — Tuesday...

YOUR FUTURE:
058. Want kids? → Yes 
059. Want to get married? → Yes
060. Careers in mind — All of them lol

WHICH IS BETTER WITH GIRL/BOY?
068. Lips or eyes → Hmmm eyes... 
070. Shorter or taller? → tall
072. Romantic or spontaneous → romantic guys
073. Nice stomach or nice arms → I'm not that picky, but arms/hands are a thing for me...
074. Sensitive or loud → Sensitive
075. Hook-up or relationship -> Relationship  
077. Trouble maker or hesitant → Some trouble is always a good thing... 

HAVE YOU EVER:
080. Lost glasses/contacts → nope, don't have those
081. Ran away from home → Nope
084. Broken someones heart → nope can't say I have...
085. Been arrested → Nope, not much of a troublemaker myself... 
087. Cried when someone died-> definitely

DO YOU BELIEVE IN:
089. Yourself → sometimes
090. Miracles → yes
091. Love at first sight → yes, though it has yet to happen
092. Heaven → that's an interesting thought
093. Santa Claus →  CHA!
094. Sex on the first date → Nope
095. Kiss on the first date → Depends I guess

ANSWER TRUTHFULLY:
097. Is there one person you want to be with right now — Sometimes
098. Are you seriously happy with where you are in life → Nope
099. Do you believe in God → I'm open to the idea

100. Post as 100 truths and tag nope

  • Mood: Angsty
  • Listening to: Nothing
  • Reading: nothing
  • Watching: nothing
  • Playing: need for sleep
  • Eating: nothing
  • Drinking: nothing.. need that too

I can do math!

Journal Entry: Wed Dec 17, 2014, 8:11 AM
I discovered yesterday that I had worked 24 of the last 48 hours..... 

  • Mood: Angsty
  • Listening to: Nothing
  • Reading: nothing
  • Watching: nothing
  • Playing: need for sleep
  • Eating: nothing
  • Drinking: nothing.. need that too
Inquisitor by wazubababi
Inquisitor
So yeah, I thought I'd share my male elf inquisitor, in the game his name is Hugue, but if I make a story for him I'll probably change his name to something else... but I wanted to play and didn't want to think on a name lol

So yeah... Inquisition.... 
Loading...

So yeah

Journal Entry: Wed Dec 3, 2014, 7:22 PM
I have quite a bit of personal shit brewing in my head.... 

I know I have a couple of one shots I have promised, but they are requested to be lovey dovey and well I'm not in that kind of mood.... and right now... I just.... want to crawl into a hole and stay there for a while....

But to save you all from asking what is going on, I think I'm going to make a one shot about it... Soooo hold on and you'll kinda see I guess....

but a hint for you... the title will be something like "Nothing"

  • Mood: Angsty
  • Listening to: Nothing
  • Reading: nothing
  • Watching: nothing
  • Playing: need for sleep
  • Eating: nothing
  • Drinking: nothing.. need that too

Think I found a glitch

Journal Entry: Mon Dec 1, 2014, 6:04 PM
In my Inquisition... the diamond thing for one of my quests won't go away..... I think it's the one that allows me to go to Val Royeaux... 

  • Mood: Angsty
  • Listening to: Nothing
  • Reading: nothing
  • Watching: nothing
  • Playing: need for sleep
  • Eating: nothing
  • Drinking: nothing.. need that too

100 truths

Journal Entry: Thu Dec 18, 2014, 9:30 PM
I got tagged by :iconlblander: so I thought I'd go ahead and do this.

001. Real name → Ryan
002. Nickname → Ry, Tootie
003. Status → Single
004. Zodiac sign → Capricorn/Aquarius
005. Male or female → female 
006. Primary School → AES
007. Middle School → AMS
008. Secondary School→ AHS
009. Smart → Brilliant DUH!!!! ha ha ha ha
010. Hair colour → brown
011. Long or short → Long
012. Loud or Quiet → Both... 
013. Sweats or Jeans → Pajamas... Whatever I grab
014. Phone or Camera → phone I guess.. idk
015. Health freak → NOPE
016. Drink or Smoke? → booze
017. Do you have a crush on someone? → sometimes
018. Eat or Drink → be merry... 
019. Piercings → Ears but I don't wear them as much. 
020. Tattoos - If I ever decide what or where I would get one I would

FIRSTS:
023. First piercing → before they got the close up guns... yeah I'm old
024. First best friends → First best friend? Ronake
025. First award → As if I remember that..
026. First crush → Ummmmm idk Jacob or Ryan? Idk
027. First pet → Had a pet dog Penny I believe
028. First big vacation → Florida (and only)
030. First big birthday — 1 right?

CURRENTLY:
049. Eating → rice....
050. Drinking → Barq's Root Beer
052. I'm about to → work on a one-shot or sleep... 
053. Listening to → Whore by In This Moment
054. Plans for today → Take my ex out as a thank you... then work...
055. Waiting for — Tuesday...

YOUR FUTURE:
058. Want kids? → Yes 
059. Want to get married? → Yes
060. Careers in mind — All of them lol

WHICH IS BETTER WITH GIRL/BOY?
068. Lips or eyes → Hmmm eyes... 
070. Shorter or taller? → tall
072. Romantic or spontaneous → romantic guys
073. Nice stomach or nice arms → I'm not that picky, but arms/hands are a thing for me...
074. Sensitive or loud → Sensitive
075. Hook-up or relationship -> Relationship  
077. Trouble maker or hesitant → Some trouble is always a good thing... 

HAVE YOU EVER:
080. Lost glasses/contacts → nope, don't have those
081. Ran away from home → Nope
084. Broken someones heart → nope can't say I have...
085. Been arrested → Nope, not much of a troublemaker myself... 
087. Cried when someone died-> definitely

DO YOU BELIEVE IN:
089. Yourself → sometimes
090. Miracles → yes
091. Love at first sight → yes, though it has yet to happen
092. Heaven → that's an interesting thought
093. Santa Claus →  CHA!
094. Sex on the first date → Nope
095. Kiss on the first date → Depends I guess

ANSWER TRUTHFULLY:
097. Is there one person you want to be with right now — Sometimes
098. Are you seriously happy with where you are in life → Nope
099. Do you believe in God → I'm open to the idea

100. Post as 100 truths and tag nope

  • Mood: Angsty
  • Listening to: Nothing
  • Reading: nothing
  • Watching: nothing
  • Playing: need for sleep
  • Eating: nothing
  • Drinking: nothing.. need that too

deviantID

wazubababi's Profile Picture
wazubababi
Ryan
United States
Yup, I'm a girl... and I am not all that talented... I'll upload stuff every blue moon when I'm inspired to.. but I mostly just like to observe people's work.. so I wouldn't say I'm an artist by any means :) So enjoy the few things I do post :)


***Profile picture was an image of Falin and Nox was given to me by the wonderful: :iconwanderer1812:
Interests

Friends

Webcam

Comments


Add a Comment:
 
:iconcurls101:
curls101 Featured By Owner 4 days ago  Hobbyist Writer
Sooo....
It's been a while, huh?
Just wanted to see how you were doing. How's Inquisition treating you?
Reply
:iconmzies:
MZies Featured By Owner Nov 3, 2014  Hobbyist Filmographer
Just wanted to let you know that you're awesome! :D (Big Grin)
Reply
:iconwazubababi:
wazubababi Featured By Owner Nov 5, 2014
I think that is the nicest comment I've had in a while :huggle: 

Ya know what... I think that deserves a special treat in return... How about a one-shot of your choice? Hmm?
Reply
:iconmzies:
MZies Featured By Owner Nov 5, 2014  Hobbyist Filmographer
You're welcome. :DHug 

Really? Thank you! Okay.
Do you do Mass Effect?
Reply
:iconwazubababi:
wazubababi Featured By Owner Nov 5, 2014
:D :D :D 

haaaa lol yeah... no I haven't played Mass Effect so I really can't do too much justice for that... lol I'm probably best in a Dragon Age realm but who knows if you have another fancy I can give it a try lol
Reply
(1 Reply)
:iconwanderer1812:
wanderer1812 Featured By Owner Oct 27, 2014  Hobbyist Digital Artist
Since it's almost Halloween - comic.naver.com/webtoon/detail…
comic.naver.com/webtoon/detail…

probably read them before, I have, still made me jump though lol
Reply
:iconwazubababi:
wazubababi Featured By Owner Oct 27, 2014
No... I refuse to do that again lol.... stupid creepy comics lol though they are very well done but creepy!!!
Reply
:iconwanderer1812:
wanderer1812 Featured By Owner Oct 27, 2014  Hobbyist Digital Artist
lol still made me jump and curse XD

yup, shame there aren't anymore. There is a third one, but it's not as good at those two, didn't jump for that one.
Reply
:iconwazubababi:
wazubababi Featured By Owner Oct 28, 2014
lol yeah I don't blame you lol
Reply
:iconkiraxhuimang:
KiraxHuimang Featured By Owner Oct 13, 2014
Thank you so much for the fave! :w00t:
Reply
Add a Comment: